Мережа інноваційних центрів iHUB, інформаційна підтримка – видання «Європейська правда», фінансова підтримка – посольство Великої Британії та посольство Швеції
Мережа інноваційних центрів iHUB, інформаційна підтримка – видання «Європейська правда», фінансова підтримка – посольство Великої Британії та посольство Швеції
Значна частина населення України має хибне уявлення або не має жодного про те, що означає євроінтеграція і чому вона потрібна країні. Громадяни також недостатньо обізнані щодо проблем на шляху до євроінтеграції та способів їх вирішення. Така ситуація гальмує соціальний, економічний та культурний розвиток країни.
Молоді рекламісти створили соціальну рекламу про переваги співпраці України з Європейським Союзом та про те, що нам треба зробити, аби отримати ці переваги. Ролики розповідали про реформи в освітній та медичній сферах, про боротьбу з корупцією та охорону довкілля, про толерантність та свободу слова.
мережа кінотеатрів Планета Кіно, ЗМІ, соцмережі; офлайнові івенти
Пояснити громадянам, чому Україні потрібна євроінтеграція і що нам для цього потрібно зробити.
проект охопив близько 600 000 осіб
грудень 2013 р. – березень 2014 р.
1 місце – Андрій Бут – «Київ vs ЄС»
2 місце – Михайло Маслобойщиков – «Технології»
3 місце – Роман Майданюк – «Є в кожному»
Спеціальна відзнака від посольства Великої Британції – Ростик Сороковий, Роман Петричкович – «Statistics»