Європа прийде – порядок наведе

Європа прийде – порядок наведе

Мережа інноваційних центрів iHUB,  інформаційна підтримка – видання «Європейська правда», фінансова підтримка – посольство Великої Британії та посольство Швеції

Проблема

Значна частина населення України має хибне уявлення або не має жодного про те, що означає євроінтеграція і чому вона потрібна країні. Громадяни також недостатньо обізнані щодо проблем на шляху до євроінтеграції та способів їх вирішення. Така ситуація гальмує соціальний, економічний та культурний розвиток країни.

Рішення

Молоді рекламісти створили соціальну рекламу про переваги співпраці України з Європейським Союзом та про те, що нам треба зробити, аби отримати ці переваги. Ролики розповідали про реформи в освітній та медичній сферах, про боротьбу з корупцією та охорону довкілля, про толерантність та свободу слова.

Канали поширення:

мережа кінотеатрів Планета Кіно, ЗМІ, соцмережі; офлайнові івенти

Мета:

Пояснити громадянам, чому Україні потрібна євроінтеграція і що нам для цього потрібно зробити.

Результати:

проект охопив близько 600 000 осіб

Дати проведення

грудень 2013 р. – березень 2014 р.

Призи

1 місце – Андрій Бут – «Київ vs ЄС»

2 місце – Михайло Маслобойщиков – «Технології»

3 місце – Роман Майданюк – «Є в кожному»

Спеціальна відзнака від посольства Великої Британції – Ростик Сороковий, Роман Петричкович – «Statistics»