Агентство ООН у справах біженців, креативне агентство PROVID
З початку російської агресії понад 1,5 млн людей були змушені залишити свої домівки. Труднощі з пошуком роботи та житла, нерозуміння та часом нетолерантне ставлення з боку суспільства — ці та інші проблеми часто переслідують переселенців.
Молоді рекламісти створили соціальні ролики, які розповідають про те, як це — жити у статусі “переселенця”.
ЗМІ, соцмережі; офлайнові івенти
Привернути увагу до проблем та потреб внутрішніх переселенців; викликати емпатію, підвищити підтримку і толерантність громадськості до людей, які розпочинають нове життя далеко від дому.
проект охопив близько 500 000 осіб
грудень 2013 р. – березень 2014 р.
1 місце – Ірина Еркан – «Усім потрібен дім»
2 місце – Катерина Покрасова – «Зайві питання»
3 місце – Аліна Горлова – «Хто наступний?»
3 місце – Максим Наконечний – «Зв’язок»