Багато донбасівців переконані, що в Україні все погано. Це якщо коротко.
МІП провело опитування і ось що виявило:
Просимо прочитати таки все соцопитування, щоб розуміти проблему цілісніше.
Міністерство інформаційної політики України та Molodiya Festival оголошують конкурс ідей мультимедійної соціальної кампанії, спрямованої на жителів східних областей вільних та окупованих територій. Автори найкращої ідеї отримають гроші на її реалізацію.
Придумати, як вирішити ці проблеми за допомогою мультимедійної кампанії:
Які меседжі комунікувати жителям Сходу? Що показати у відповідь на їхнє розчарування? Як вивести їх із апатії, повернути віру в себе і свою країну?
У своїй кампанії ви можете зупинитися на одній або кількох проблемах, озвучених у соцопитуванні.
Весь наш бриф – це перелік проблем і озвучування кінцевої мети. Ви продумуєте свою кампанію повністю.
Інформаційна реінтеграція донбасівців
Цільова аудиторія
Жителі східних областей вільних та окупованих територій
Пам’ятайте про недовіру до ЗМІ і подумайте про нестандартні майданчики комунікації.
Кого ми хочемо бачити серед учасників конкурсу: рекламні агентства, медіа, продакшени та творчі команди будь-якого штибу, які мають достатньо креативного ресурсу для реалізації масштабної всеукраїнської кампанії.
То скільки ж грошей дають? Ми не можемо вигадати орієнтовні суми, адже ваші ідеї будуть різні. Хорошому проекту – хороший бюджет.
У якому форматі надсилати ідеї: у зручному для вас, головне – аби ми розуміли, що буде і який від того очікується результат.
Куди слати: fest@molodiya.com.ua
Дедлайн: 15 жовтня
Авторів найкращих ідей ми запросимо на пітчинг проектів, де журі визначить переможця.
Критерії оцінювання:
Публічно оголосимо переможця на Molodiya Festival’18 у листопаді.
Havas Digital Kyiv
Madcats Agency
Tabasco Group
Adpage
Платформа
Banda Agency
LIGA.net
Social Ads Contest
до 15 жовтня 2018 р