КОНКУРС ВІД ПРООН ТА MOLODIYA FESTIVAL          “ВЕЛИКІ ІСТОРІЇ МАЛОГО БІЗНЕСУ”

 

Програма розвитку ООН та фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival оголошують конкурс мотивуючих відео “Великі історії малого бізнесу”.

 

Умови конкурсу передбачають створення короткого мотивуючого відео про успішну підприємницьку діяльність внутрішньо переміщених осіб, утверджуючи таким чином позитивний імідж східних регіонів України та мотивуючи інших розпочати власну справу.

Найкращі роботи поширюватимуться у ЗМІ та будуть представлені на фестивалі соціальної реклами Molodiya Festival у жовтні 2016 року.

Переможці отримають грошові винагороди, загальний призовий фонд становить 50 тисяч гривень:

1 місце – 25 000 грн.

2 місце – 15 000 грн.

3 місце – 10 000 грн.

ТЕХНІЧНІ вимоги

 Хронометраж роботи — до 1 хвилини. Бітрейт — не менше 15 mbps. Роздільна здатність відео — від 1920×1080. Термін прийому заявок — 1 червня 2016 року.

 

відібрано 10 команд для отримання малих грантів у розмірі 10 000 грн

7. ПРООН ґранти WEB

 

 

 

 

 

 

 

 

1. The Bluebeard

2. Tabor production

3. #orestfilm

4. EasyLiving Production

5. Paperplanes production

6. Imprinting Emotions

7. Максим Люков

8. Дмитро Камінський

9. Юліан Кухлевський

10. Катерина Покрасова

Відбір грантоотримувачів здійснювався на основі надісланих резюме і портфоліо.

За умовами конкурсу грантоотримувач обирає одного або двох із запропонованих героїв-підприємців в одній із п’яти областей: Харківській, Запорізькій, Дніпропетровській та окремих районах Донецької і Луганської областей, що є підконтрольними Уряду України.

Учасники, що не отримали грант, можуть довільно обирати будь-який регіон та героїв для зйомок. 

Довідково.

П’ять місяців тому Програмою розвитку ООН був проведений конкурс на отримання малих грантів для започаткування та/або відновлення підприємницької діяльності для внутрішньо переміщених осіб і постраждалих від конфлікту осіб, які проживають в Дніпропетровській, Запорізькій, Київській, Одеській, Полтавській, Харківській, Луганській та Донецькій областях та місцевого населення Донецької та Луганської областей (з підконтрольних Уряду України територій). В результаті конкурсу більше 270 підприємців започаткували або відновили власну справу.  

* * *

КОНКУРС СОЦІАЛЬНОЇ ВІДЕОРЕКЛАМИ НА ТЕМУ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ В КІНОТЕАТРІ  

"ХТО КУЛЬТУРНИЙ - ТОМУ Й КІНО"

Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з мережею кінотеатрів Планета КіноSabai Creative Hub та Kyiv Academy of Media Arts оголосили переможців конкурсу.

 

Призери:

1 місце - Сергій Пудіч (Одеса) - "Не виводь людей з кіно" - 25 000 грн + безкоштовне навчання на курсі режисури в КАМА.

2 місце - Олег Мороз (Київ) - "Глубина" ("Глибина") - 15 000 грн.

3 місце - Юрій Ластівка (Київ) - "Вимкни мобільний у кінотеатрі" - 10 000 грн.

 

Behevior

   

 

 

 

 

 

    Новини

Церемонія нагородження переможців конкурсу найкращої соціальної відеореклами щодо проблем внутрішніх переселенців
 
Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з Агентством ООН у справах біженців і креативним агентством PROVID запрошують на церемонію нагородження переможців
Molodiya Festival запрошує на безкоштовні воркшопи Флоріса Кінгми

Molodiya Festival та Кінорезиденція Гогольfest запрошують 29 серпня на майстер-клас відомого нідерландського режисера-рекламіста Флоріса Кінгми

Конкурс соціальної відеореклами на тему культури поведінки в кінотеатрі
 
Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з мережею кінотеатрів Планета Кіно, Sabai Creative Hub та Kyiv Academy of Media Arts запрошують режисерів взяти участь у конкурсі
Molodiya Festival та Фонд ім. Гайнріха Бьолля запрошують створити соціальну рекламу на тему екології з призовим фондом 10 000 грн
 

 У рамках Molodiya Festival-2015 Фонд ім. Гайнріха Бьолля в Україні започатковує нову категорію та спеціальну відзнаку  Зміни клімату та енергоефективність

Molodiya Festival та Фонд ім. Гайнріха Бьолля запрошують створити соціальну рекламу на тему гендерної рівності з призовим фондом 10 000 грн
 

У рамках фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival-2015  Фонд ім. Гайнріха Бьолля в Україні започатковує нову категорію та спеціальну відзнаку "Гендерна
Оголошено результати конкурсу сценаріїв соціальної відеореклами від ‪Molodiya Festival‬
 

Щороку наш відбір стає жорсткішим і цього разу із сорока робіт було відібрано дві.
Molodiya Festival та Британська Рада запрошують створити соціальну рекламу на тему громадських ініціатив з призовим фондом 10 000 грн
 

У рамках фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival-2015 Британська Рада в Україні започатковує нову категорію та спеціальну відзнаку «Активні Громадяни».
Molodiya festival відвідав Чернігів
14 лютого Мандрівний ‪‎MolodiyaFestival‬ 
пройшов у Чернігові.
Molodiya festival нагородила переможців конкурсу на тему євроінтеграції
 

 6 березня відбулася церемонія нагородження фіналістів та переможців конкурсу соціальної відеореклами на тему євроінтеграції.

ЗМІ - Європейська правда:


6 березня відбудеться церемонія нагородження фіналістів та переможців конкурсу соціальної відеореклами на тему євроінтеграції

Previous Next