4 ознаки хорошої соціалки

4 ознаки хорошої соціалки

Соціальна реклама – це відповідальна справа, тому що її завдання – змінити наше суспільство на краще. Креатив у даному випадку – мистецтво, що допомагає донести до людей повідомлення у найбільш доступній та емоційній формі.

Коли будете створювати свої роботи, спробуйте перевірити їх за наступними критеріями:

  • Зрозумілість. Ми робимо рекламу для широкого загалу. Якщо рекламу не зрозуміють ті, на кого вона спрямована, така реклама нікому не потрібна.
  • Унікальність. Цінність креатора в тому, щоб завдяки оригінальному погляду на питання максимально ефективно донести його до цільової аудиторії.
  • Простота. Елегантне рішення – ознака майстерності. Ми часто перевіряємо рекламу, намагаючись переказати її ідею в одному реченні. Вдалося, значить ідея є.
  • Майстерність виконання. Навіть найкращу ідею можна вбити поганим виконанням. Якщо не можете зробити якісно найкрутішу ідею, оберіть ту, яку можете зробити дійсно круто.

Уявіть, соціальна реклама – це дотик, який змінює напрямок руху суспільства на правильний. Намагайтесь торкнутися споживача так, щоб не збити його зі шляху. Уникайте агресії та відвертих провокацій, які просто шокують та залякують. Тримайте в голові думку про зміни та відповідальність перед суспільством.

Олександр Смірнов, креативний директор Tabasco Group, Президент Клубу Арт-директорів України, голова журі Molodiya Festival.