Що не так з вашою рекламою?

Що не так з вашою рекламою?

Привіт. Мене звуть Гліб Петров, я партнер агентства Madcats і серійний рекламник.

Cвого часу я багато попрацював з великими корпораціями і бачив маркетологів, бренд-менеджерів та інших нудних людей, які гублять хороший креатив. Отримуючи роботи від молодих рекламників і режисерів, я завжди розраховував на те, що над ними не тяжіє ця корпоративна машина. У них немає відповідальності за brand awareness, за якісь KPIs надскладні. Над ними не сидить 250 чоловік наглядової ради і людей, які відповідають за бренди. Це, по суті, чиста творчість. Якщо ти молодий режисер, то можеш бути набагато ближчим до мистецтва, ніж до комерції. Бо у тебе значно менше обмежень.

Але я був розчарований, тому що справді якихось сміливих, новаторських, таких панківських безкомпромісних робіт було дуже мало. Молоді режисери беруть від маркетингу найгірше – обмеження. Я би дуже хотів, щоб на наступному фестивалі було більше самобутності, більше самовираження, більше якихось зворушливих, душевних історій, аніж було до цього. Будьте зухвалими, будьте панками, бунтуйте! І тоді, напевно, вас буде цікаво дивитися. Експериментуйте з форматами. Не бійтеся!

А ще вивчайте проблеми. Найважливіше – відповісти на питання «чому?», а не на питання «як?». Хоча, безумовно, хріновим екзекьюшином можна зіпсувати будь-яку ідею. Але якщо у вас є ідея, це вже добре. Якщо ви подаєте роботу на конкурс молодих рекламників, я впевнений, що у журі буде досить великий запас міцності щодо екзекьюшену. Пробуйте робити сміливі ідеї, поки вас нічого не обмежує. У вас же немає бюджету в 250 мільйонів і 350 наглядачів над вами. Пробуйте, поки можете.

Записала Ірина Скакун