Про нас

Мета

Змінювати суспільство за допомогою соціальної реклами.

Регламент

Фестиваль проходить щорічно і на початку листопада 2018 року відбувся всьоме. До участі приймаємо соціальну відеорекламу та соцпостери на будь-яку тему.

Також протягом року Molodiya Festival проводить тематичні конкурси.

Пріоритети

Серед тематичних пріоритетів фестивалю: права і свободи людини, громадська активність, підтримка ветеранів та переселенців, гендерна рівність, відповідальні споживання та використання природних ресурсів, етичне ставлення до тварин.

Нагороди

Найкращі роботи фестивалю отримують гроші, ротацію на ТБ і в мережі кінотеатрів «Планета Кіно» (7 кінотеатрів, 45 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі — більше 400 тисяч гарантованих контактів із глядачем для кожного ролика). Роботи цілий рік демонструються в рамках мандрівного фестивалю Molodiya Festival у багатьох містах країни та за кордоном.

Журі

У журі фестивалю — українські та європейські рекламісти, режисери, спеціалісти сфери медіа, кіно та реклами. Серед них: креативний директор Tabasco Group Олександр Смірнов, власник брендингового агентства FEDORIV Андрій Федорів, креативний директор Banda Agency Павло Вржещ, режисер-рекламіст в CZAR Флоріс Кінгма (Нідерланди), власник рекламного агенства DRUŽINA Ян Латал (Чехія), креативний директор Havas Digital Kyiv Олексій Морозов, Associated creative director в PROVID Владислав Галяпа, кінокритик Володимир Войтенко, представники міжнародних організацій, правозахисники.