Про нас

Мета

Сприяння позитивним змінам у суспільстві шляхом соціальної реклами.

Регламент

Фестиваль проходить щорічно у жовтні і цього року відбудеться вшосте. До участі приймається соціальна відеореклама тривалістю до однієї хвилини та соціальні постери на будь-яку соціальну тематику згідно з нормами фестивалю.

Також протягом року Molodiya Festival реалізує тематичні конкурси на задані теми.

Пріоритети

Серед тематичних пріоритетів фестивалю: демократичні цінності, права і свободи людини, громадська активність, гендерна рівність, відповідальні споживацтво та використання природних ресурсів, етичне ставлення до тварин.

Нагороди

Найкращі роботи фестивалю отримують грошові винагороди, ротацію у ЗМІ та в мережі кінотеатрів «Планета Кіно» (7 кінотеатрів, 45 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі —  більше 400 тисяч гарантованих контактів із глядачем для кожного ролика). Роботи цілий рік демонструються в рамках мандрівного фестивалю Molodiya Festival у багатьох містах країни та за кордоном.

Журі

Журі фестивалю представлене українськими та європейськими рекламістами, режисерами, спеціалістами сфери медіа, кіно та реклами. Серед них: креативний директор Tabasco Group Олександр Смірнов, представники креативного агентства PROVID Олена Гук та Влад Галяпа, офіційна представниця Cannes Lions International Festival of Creativity в Україні Ірина Кузнєцова, директор Гогольfest Максим Демський, кінокритик Володимир Войтенко, представники міжнародних організацій, правозахисники.

Чим ми займались останній рік

Цього року ми:

провели  конкурс соцреклами #Хто_культурний_тому_й_кіно з найбільшою мережею кінотеатрів в Україні Планета Кіно; запустили мандрівний фестиваль;

провели для Aгентства ООН у справах біженців в Україні конкурс соцреклами «Підтримай внутрішніх переселенців»;

звозили фестиваль у Берлін; отримали нагороду від посла США; привозили разом із Чеський центр у Києві чудесного рекламіста Яна Латала; провели десятки воркшопів та івентів;

провели спільно з Програмою Розвитку ООН проект #BigStoriesSmallBusinesses, роздали 10 малих грантів на створення мотивуючих роликів про підприємців-переселенців з Донбасу; запустили ефіри на ТБ та ротацію на рекламних площинах;

 провели конкурс соцреклами про правову спроможність разом з Міжнародний фонд «Відродження» та Проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні»;

відгуляли ювілейний V Molodiya Festival і отримали рекордні для нас майже 400 заявок.