Правова
спроможність громад

Правова
спроможність громад

Проблема

Через незнання своїх прав люди обирають «народні методи» вирішення проблем: дати хабара, влаштувати самосуд тощо. Або не роблять нічого. Тож є необхідність нагадати про правові інструменти.

Рішення

Молоді рекламісти створили соціальну рекламу (постери, відео), яка стимулює людей користуватися правовими інструментами для вирішення проблем.

Канали поширення:

кінотеатри, ЗМІ, соцмережі; офлайнові івенти

Мета:

Ми прагнемо наснажити звичайних людей, навіть з найбільш вразливих соціальних груп, вивчати свої права та вміти ними користуватися.

Також хочемо донести думку про те, що знати права корисно ще й для того, щоб контролювати дотримання їх державою та мати змогу попередити їх порушення.

Дати проведення

серпень-жовтень 2016

Призовий фонд становив 108 000 грн:

Соціальна відеореклама

  • 1 місце – не присуджено – 20 000 грн
  • 2 місце – Микола Стародубцев «Історія про право» – 15 000 грн
  • 3 місце – Ігор Базуєв – «Біла ворона» – 10 000 грн

Соціальний постер

  • 1 місце – Дмитро Дутка – «Незнання своїх прав обмежує» – 20 000 грн
  • 2 місце – Володимир Власенко – «Права учасників АТО» – 15 000 грн
  • 3 місце – Варвара Перекрест – «Ліво чи право» – 10 000 грн