Підтримай внутрішніх переселенців

Підтримай внутрішніх переселенців

Партнери

Проблема

З початку російської агресії понад 1,5 млн людей були змушені залишити свої домівки. Труднощі з пошуком роботи та житла, нерозуміння та часом нетолерантне ставлення з боку суспільства — ці та інші проблеми часто переслідують переселенців.

Рішення

Молоді рекламісти створили соціальні ролики, які розповідають про те, як це — жити у статусі “переселенця”.

Канали поширення:

ЗМІ, соцмережі; офлайнові івенти

Мета:

Привернути увагу до проблем та потреб внутрішніх переселенців; викликати емпатію, підвищити підтримку і толерантність громадськості до людей, які розпочинають нове життя далеко від дому.

Результати:

проект охопив близько 500 000 осіб

Дати проведення

грудень 2013 р. – березень 2014 р.

Призи

1 місце – Ірина Еркан – «Усім потрібен дім»

2 місце – Катерина Покрасова – «Зайві питання»

3 місце – Аліна Горлова – «Хто наступний?»

3 місце – Максим Наконечний – «Зв’язок»