Конкурс соціальної реклами «Людина людині»

Конкурс соціальної реклами «Людина людині»

Завдання

Учасники мали створити соціальну рекламу про взаємоповагу. Метою ролика мало бути не засудження чиєїсь поведінки, а демонстрація позитивного прикладу.

У роботах традиційно очікували побачити: конструктив, гумор, нетривіальний підхід та оригінальне бачення теми; професійне виконання та дотримання норм фестивалю.

Тема

Які люди населяють цю країну? Це люди, яким не до смаку золотий батон і які схильні до самоорганізації; це відомі у всьому світі фахівці і амбітна молодь; це успішні стартапери і невтомні активісти; це люди, які варті і готові жити європейським життям. То чому б не почати жити ним просто зараз? Ми переконані, для цього потрібна не валюта в єврах, а взаємоповага в суспільстві. Не тицяти факи водію у сусідній автівці і дякувати касирам у супермаркеті; не хамити шоферу маршрутки, бо «чого став, мені додому пора!» і посміхатися консьєржу; просто бути ввічливими, адекватними і доброзичливими.

Норми

Відповідність темі та положенням конкурсу, про які розповіли вище;  дотримання загальних норм самого фестивалю.

Без образ

До участі не допускаються відео, які є образливими щодо будь-кого. Образою, наприклад, є так звані негативні порівняння: ототожнення негативних рис людини, суспільства тощо з природньою поведінкою, станом, виглядом інших людей, соціальних груп, рас, народностей, тварин тощо.

Без невиправданої демонстрації насильства

До участі не допускаються відео, що демонструють прояви насильства щодо людей або тварин (тварина, як їжа, одяг, розвага тощо), заклики до агресії, розпалювання воєнних дій та інших дій, заборонених законодавством України.

Захист авторських прав

Обов’язковою вимогою до учасників є дотримання норм Закону України про авторське право і суміжні права, а також міжнародно-правових документів у галузі інтелектуальної власності.

Хронометраж

Однією з вимог фестивалю є тривалість відеореклами, що не перевищує одну хвилину (1 хв.). Однак у деяких випадках фестиваль залишає за собою право допущення до участі у фестивалі, його конкурсах та у номінаціях відеорекламу, що перевищує зазначений хронометраж.

Мова

Роботи мають бути українською мовою, або державною мовою країни-виробника соціальної реклами.

Переклад і субтитрування

Переклад і субтитрування робіт здійснюються перекладацьким штатом фестивалю, просимо подавати роботи без субтитрів.

Терміни конкурсу

березень-травень 2017 р.

(конкурс завершено)

Призовий фонд – 100 000 грн:

Вимоги до відеореклами

  • Тривалість: до 1 хв
  • Формат відео: .mp4 або .avi
  • Бітрейт: 15 Mбіт/с і більше