Конкурс ідей
для МІП

Конкурс ідей
для МІП

Проблематика

Багато донбасівців переконані, що в Україні все погано. Це якщо коротко.

МІП провело опитування і ось що виявило:

  • половина донбасівців на вільних територіях живуть із превалюючими почуттями невпевненості у майбутньому (50%), розчарування (34%) та тривоги (33%); у порівнянні із минулим роком збільшилася кількість тих, хто вважає, що різниці у рівні життя на підконтрольній та окупованій частинах немає;
  • 41% опитаних мешканців окупованих територій вважають, що за власними цінностями та способом мислення, вони більше схожі на жителів Росії. Близько третини із них (34%) зазначили, що вони не схожі ані на жителів Росії, ані на жителів інших регіонів України.
  • 39% донбасівців не довіряють українським ЗМІ.

Просимо прочитати таки все соцопитування, щоб розуміти проблему цілісніше.

Що робити

Міністерство інформаційної політики України та Molodiya Festival оголошують конкурс ідей мультимедійної соціальної кампанії, спрямованої на жителів східних областей вільних та окупованих територій. Автори найкращої ідеї отримають гроші на її реалізацію.

Завдання

Придумати, як вирішити ці проблеми за допомогою мультимедійної кампанії:

Які меседжі комунікувати жителям Сходу? Що показати у відповідь на їхнє розчарування? Як вивести їх із апатії, повернути віру в себе і свою країну?

У своїй кампанії ви можете зупинитися на одній або кількох проблемах, озвучених у соцопитуванні.

Весь наш бриф – це перелік проблем і озвучування кінцевої мети. Ви продумуєте свою кампанію повністю.

Мета кампанії

Інформаційна реінтеграція донбасівців

Цільова аудиторія

Жителі східних областей вільних та окупованих територій

Пам’ятайте про недовіру до ЗМІ і подумайте про нестандартні майданчики комунікації.

Кого ми хочемо бачити серед учасників конкурсу: рекламні агентства, медіа, продакшени та творчі команди будь-якого штибу, які мають достатньо креативного ресурсу для реалізації масштабної всеукраїнської кампанії.

То скільки ж грошей дають? Ми не можемо вигадати орієнтовні суми, адже ваші ідеї будуть різні. Хорошому проекту – хороший бюджет.

У якому форматі надсилати ідеї: у зручному для вас, головне – аби ми розуміли, що буде і який від того очікується результат.

Куди слати: fest@molodiya.com.ua

Дедлайн: 15 жовтня

Авторів найкращих ідей ми запросимо на пітчинг проектів, де журі визначить переможця.

Критерії оцінювання:

  1. Актуальність
  2. Ефективність
  3. Креативність

Публічно оголосимо переможця на Molodiya Festival’18 у листопаді.

Журі

Олексій Морозов

Havas Digital Kyiv


Гліб Петров

Madcats Agency


Олександр Смірнов

Tabasco Group


Анна Смірнова

Adpage


Юрій Марченко

Платформа


Ярослав Сердюк

Banda Agency


Петро Шуклінов

LIGA.net


Міністерство інформаційної політики


Molodiya Festival

Social Ads Contest


Ми подовжили дедлайн

до 15 жовтня 2018 р