Хто культурний тому й кіно

Хто культурний тому й кіно

Партнери

Проблема

На перший погляд, ця проблема має невелике значення у порівнянні з іншими подіями у країні, та, на нашу думку, позитивні зрушення у соціальному чи економічному секторі неможливі без підвищення загального культурного рівня громадян. Ми хочемо почати з малого — змінити ставлення людей одне до одного під час перегляду кіно. Чому кіно? Тому що саме у темряві кінозалу, коли здається, ніби тебе ніхто не бачить, людина відкрито демонструє свій культурний рівень та своє ставлення до інших. Якщо ми навчимося поважати одне одного, ми навчимо світ поважати нас.

Рішення

Молоді рекламісти створили соціальні ролики, які нагадують, що сьорбати можна тихіше, а у смартфона є режим “літачок”.

Канали поширення:

мережа кінотеатрів Планета Кіно, ЗМІ, соцмережі; офлайнові івенти

Мета:

спонукати глядачів у кінотеатрах поводитися так, аби й сусідам було комфортно

Результати:

проект охопив близько 1 600 000 осіб

Журі конкурсу:

Олександр Смірнов

Tabasco Group


Креативний директор

Андрій Копоц

Electric Sheep Film


Засновник і виконавчий продюсер

Іван Сауткін

Режисер


Режисер реклами та кіно

Олексій Сай

Художник, режисер


Креативний директор

Сергій та Анна Вовки

КАМА


засновники Kyiv Academy of Media Arts

Владислав Волочай

Sabai Creative Hub


Виконавчий директор

Алік Шпілюк

ОМКФ


Арт-директор Одеського міжнародного кінофестивалю

Максим Демський

Гогольфест


Директор

Володимир Войтенко

1+1


Кінокритик

Дати проведення

січень-березень 2016

Призовий фонд – 50 000 грн

1 місце – Сергій Пудіч«Не виводь людей з кіно» – 25 000 грн та сертифікат на навчання в КАМА.

2 місце – Олег Мороз«Глибина» – 15 000 грн

3 місце – Юрій Ластівка«Вимкни мобільний в кінотеатрі» – 10 000 грн

Фіналісти отримали річні абонементи на безкоштовний перегляд фільмів у мережі кінотеатрів «Планета кіно».