Ще воркшопи

Ще воркшопи

Хто загубився 21 листопада, дивіться стріми.

Воркшоп Digital для соцкампаній: неочевидні інструменти

Хто говорив:
Paul Liniewicz, співзасновник агенції цифрового маркетингу Dgbee

– Як використати функціонал соціальних мереж для промо кампанії на повну
– Нові неочевидні прийоми та інструменти, які надають соціальні мережі
– Як зробити максимальний reach та engagement з мінімальним бюджетом

Відео з м-класу.

Воркшоп Промо соцпроектів у соцмережах

Olga Sytnik, Account Director в Postmen

Про що:
– Флешмоби та челенджі, що збирають мільйонні пожертви
– Меми та емодзі, як засіб донесення правил етикету
– Формати, які обирають великі бренди для соціальних ініціатив у діджитал

Відео з м-класу.

За нашими фестивальними подіями слідкуйте на сторінці MF.