Хороша/погана соцреклама: критерії оцінки

Хороша/погана соцреклама: критерії оцінки

Що таке хороший соціальний ролик

  1. Ідея. Свіжа, оригінальна, викликає відчуття новизни, несподіваного кута зору.
  2. Драматургія. Ідея розказана цікаво. Ролик хочеться додивитися до кінця.
  3. Виконання. Це гарно!
  4. Соціальна реклама не дискримінує, не тупо констатує проблему, вона запускає механізм вирішення проблеми.

Що таке поганий соціальний ролик

  1. Реклама без ідеї, з лінійним, шаблонним підходом — примітивна. Особливо у форматі фестивалю, який передбачає нагородження ТВОРЧОСТІ.
  2. Підхід — це краса ідеї або виконання. Ідеї ​​«в лоб», тиск на жалість і тужливі історії з повчальним сопливим текстом, бажано у віршах, можна приберегти для старперів-менторів з кафедри «Нікому не потрібних документалок». А ще для своєї бабусі — вона обов’язково похвалить.
  3. У 2017 році «молодіжний» не означає «убогий». Словом «молодіжний» не можна пояснити відсутність світла в кадрі, бездарну гру акторів, 0 ідеї, графіки та прийоми з 90-х років.

Олександр Смірнов, креативний директор Tabasco Group, Президент Клубу Арт-директорів України, голова журі Molodiya Festival.